Pagina's

vrijdag 3 juni 2011

Nog minder dan 150 dagen!

Hallo iedereen,

De tijd vliegt toch zo enorm hé. Ik kan mij nog goed herinneren dat onze teller in het begin op 300 dagen stond. Onze tweede villa (voor de 4 laatste dagen) is beslist. We gaan naar Fort Lauderdale. Deze villa met foto's ga ik dan in de loop van volgende week posten. Tegen dan zullen we het voorschot betaald hebben. Voor de foto's hou ik jullie dus nog wat langer in de spanning :) Ik kan wel al zeggen dat het zelfs een zwembad heeft...

De voorbije dagen heb ik heel wat research gedaan voor al een mooi reisschema op te stellen. Ik zie het nu nog als een voorlopig schema omdat de officiële website het druktegehalte nog maar tot begin augustus toont. Ik heb wel een andere website gevonden waar de datums van november wel al op staan. Hopelijk zijn deze gegevens min of meer juist.

Ons voorlopig reisschema:

Dag 01 zondag 30-okt-11 Brussel - Philadelphia : Vliegen
Dag 02 maandag 31-okt-11 : Shoppen - Halloween vieren
Dag 03 dinsdag 1-nov-11 : Seaworld
Dag 04 woensdag 2-nov-11 : Disney's Magic Kingdom
Dag 05 donderdag 3-nov-11 : Universal Studios Florida
Dag 06 vrijdag 4-nov-11 : Disney's Hollywood Studios
Dag 07 zaterdag 5-nov-11 : Disney's Animal Kingdom
Dag 08 zondag 6-nov-11 : Rustdag
Dag 09 maandag 7-nov-11: Disney's Epcot
Dag 10 dinsdag 8-nov-11 : Universal Islands of Adventure
Dag 11 woensdag 9-nov-11 : Aquatica
Dag 12 donderdag 10-nov-11 : Orlando Bush Gardens Tampa
Dag 13 vrijdag 11-nov-11 : Pretpark nog te kiezen
Dag 14 zaterdag 12-nov-11 : rustdag of shoppen
Dag 15 zondag 13-nov-11 Orlando : vertrek villa Fort Lauderdale
Dag 16 maandag 14-nov-11 : Bezoek Everglades
Dag 17 dinsdag 15-nov-11 : Boottocht Everglades Fort Lauderdale
Dag 18 woensdag 16-nov-11 : Bezoek Miami - Strand
Dag 19 donderdag 17-nov-11 : Auto terugbrengen Miami en Vliegen
Dag 20 vrijdag 18-nov-11 : vliegen (weer thuis 8u AM)

Wij gaan dus 9 pretparken bezoeken! De 4 laatste dagen gaan we naar de Everglades en Miami. Er zijn twee rustdagen tussen de pretparken door. Eventueel nog een derde op 11 november. Weet niet hoe druk het dan gaat zijn...

Iemand ervaring met de drukte in november? En wat vinden jullie van het reisschema?

2 opmerkingen:

  1. Nou jullie gaan veel doen, maar ook heeeel veel lol beleven!! Nog even volhouden..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie! We kijken er al enorm naar uit :)!

    BeantwoordenVerwijderen