Pagina's

dinsdag 28 juni 2011

Let the memories begin!

Hallo iedereen! Ondertussen zijn de examens afgelopen en kunnen we weer verder dromen van onze reis naar Florida. Er is hier en daar wat geboekt en reeds ontvangen. Zoals ik al zei in mijn vorig bericht waren we op zoek naar een tweede verblijfplaats in de omgeving van Miami. De laatste 4 dagen van onze reis willen we naar de Everglades en Miami gaan. We hebben nogmaals gekozen voor een villa met zwembad voor bijna geen geld. Voor de 4 nachten betalen we 600 USD inclusief tax (en schoonmaak). Dit kwam op 108 euro per persoon voor 4 nachten.

We hebben gekozen voor onderstaande villa in Fort Lauderdale:






In deze villa beschikken we over 3 slaapkamers, airco, ligzetels, strandhanddoeken, gratis internet, fietsen, zwembad, computer, dvd-speler, vaatwasser, wasmachine, oven en nog veel meer. Eigenlijk alles wat je nodig hebt!

Op 10 juni hebben we ook onze tickets besteld via de website http://www.attractionticketsdirect.de

Onze keuze is gevallen op:

* Discovery Cove Ultimate Swim (zwemmen met dolfijnen en eten zoveel je wilt + Seaworld + Aquatica + Bush Gardens). Op zondag 6 november gaan mijn vriend en ik nog naar Discovery Cove. Het reisschema zal ik later nog moeten aanpassen :)
* Universal 2-park bonus ticket (Island of Adventure & Universal Studios)
* Magic Your Way Ticket 7 day & park Hopper Option (7 dagen voor alle Disney parken)

Gisteren hebben wij onze tickets ontvangen. We waren niet thuis (dagje zee) en zijn er vandaag direct om gegaan. Eerst alles gecontroleerd of de tickets volledig waren. De verkoopster in Delhaize vond dit maar raar, maar hé ik ga niet tekenen als ik niet weet of alles juist is. Een beetje langer moeten wachten dan normaal, maar alles is goed toegekomen. Mijn vriend en ik hebben er zelfs nog een onderwatercamera bijgekregen! Voor alle tickets betalen we 537 euro per persoon.



Wat staat er nog op onze planning?

* Deze week gaan we ook al onze paspoorten aanvragen. Eerst wel nog pasfoto's laten nemen (vreselijk met mijn fotofobie).
* Volgende maand of ten laatste augustus gaan we de auto boeken.
* Dollars kopen (geen idee wanneer)
* Het tweede deel van de villa's betalen
* Reisschema nog wat wikken en wegen
* onze 4de reisgenoot nog wat beter leren kennen
* Boeken voor eetgelegenheden
* Koffers kopen!!! (hopelijk in promotie)
* Nog wat kilootjes verliezen (nog maar 1 kg verloren na 2 maand, vriend heeft er al 3kg kwijt)

5 opmerkingen:

  1. Die villa ziet er ook goed uit zeg. Lekker hoor dat de tickets binnen zijn, de voorpret is zo leuk. Neem nu niet teveel mee en koop in Florida gewoon een extra koffer, shoppen is geweldig daar.
    Have fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De voorpret straalt van je blogupdate af, heel leuk om te lezen.
    Jullie hebben ook echt hele leuke dingen in het verschiet zeg , en wat een mooie villa Fort Lauderdale hebben jullie geboekt zeg.

    Veel fun nog.

    Rick en Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anita: Mss gaan we ginder nog een koffer kopen, maar weten niet direct waar. Samsonite is bijna even duur als in België. Of weet jij een goeie winkel? Doen ze in Nederland korting op koffers? De solden starten bij ons morgen, maar echt korting op koffers doen ze nooit...
    @Allen: merci voor de reacties. Ik doe mijn best om onze verhalen zo leuk mogelijk te schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie villa. Wij zoeken ook nog een adres in die buurt. Heb je een internetadres van die villa??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Renée:
    http://www.vacationhomerentals.com/vacation-rentals/Fort-Lauderdale-Florida-vacation-rental-home-proID-53738.html

    BeantwoordenVerwijderen