Pagina's

maandag 8 augustus 2011

De paspoorten

Een volgende stap is binnen, namelijk onze paspoorten. We waren al 5 weken aan het wachten, maar kregen geen reactie. Vorige week zijn we dan zelf naar het stadhuis gegaan en ze lagen gewoon al klaar! Normaal kregen we een brief of telefoon dat ze klaar waren. Niet dus... Ahja onze glazen bol was op verlof en we weten dan nu ook waar de administratieve kosten naar toe gaan.

David (onze vierde reisgenoot) kennen we nu al een beetje beter. Hopelijk zien we hem nog een paar keer, want weet nog altijd niet wat ik er tegen moet zeggen. Het is alleszins een rustige jongen.

Hoewel de reis steeds dichterbij komt, is het voor mij meer en meer twijfelachtig of ik nog ga mee kunnen. Het zal je maar gebeuren om te horen van je chef dat ze geen geld hebben om mijn contract te verlengen. Hoewel ze meerdere keren zeiden dat het contract in orde kwam! Daar sta je dan, zonder werk en met een dure reis. En nu met de vakantie hebben ze bijna allemaal tijdelijke contracten van 5,6 maand. Als deze aanneem kan ik zeker al niet mee. Er staat een moeilijke beslissing voor mij. Weet echt niet wat ik moet doen. :(

2 opmerkingen:

  1. Laten we hopen dat je contract verlengd wordt, dus dat je jezelf in alle rust in het Florida leven kunt storten ;-)

    Wij zullen voor jullie duimen zodat jullie met z'n allen kunnen, is ook veel leuker Tom en Jess!!

    Rick & Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Contract gaan ze niet verlengen, ze hebben geen geld. Neen, zit nu al paar maand thuis. En een job vinden zonder regering en in de zomer is lastig. :( De reis komt voor mij enorm duur en heb het er niet voor over om zo veel te betalen. Want toen ik afstudeerde ging ik bij de overheid werken. En nu in de privé heb ik dus nog geen verlof en zou ik verlof zonder wedde moeten nemen, nog een extra kost voor ik... :( Heb al mail verzonden om de vlucht te kunnen annuleren,maar ga daar ook al geld op verliezen (50 euro).

    BeantwoordenVerwijderen