Pagina's

vrijdag 11 november 2011

Animal Kingdom

Dag iedereen,

Vandaag naar Animal Kingdom geweest en bijna nergens wachttijd.


Eerste attractie was Dinosaur in Dinoland. Best wel leuk en er was geen volk.


In het gedeelte van Asia naar Expedition Everest geweest. 5 minuten wachten, je kon meteen in het karretje. Deze rollercoaster gaat zelfs achteruit, niet te vergelijken met Big Thunder Mountain.




Vervolgens terug naar Dinoland voor The Musical - Finding Nemo. Beetje een tegenvaller, maar viel nog mee. Het was behoorlijk warm, zo'n 28°C en afkoeling was wel nodig. In Animal Kingdom hebben ze als waterattractie, Kali River Rapids of ronde boten. Je gaat een keer naar beneden en je hebt enkel dan kans om nat te worden. Weer pech en ze hadden mij te pakken. Olé!






Hierna heb ik een aantal dieren op foto proberen vast te leggen en nog naar Rafiki's Planet watch gegaan. Dit gedeelte kan je enkel bereiken met een treintje om diertjes te aaien en te observeren.

Komodo Dragon

Vleermuizen

Affection Section


Hierna gaan we naar het gedeelte van Africa voor de Kilimanjaro Safaris. Dit vond ik de leukste attractie van het park. We zagen een groot aantal dieren in de Savanne. Wel heel mooi nagemaakt en de dieren zien er gezond uit.










Na de safari maak ik nog een paar foto's en gaan we naar Festival of the Lion King kijken. The Lion King vond ik ook minder. Heb al een show van Lion King in Parijs gezien en vond die daar beter.

Gorilla



Na The Lion King nog naar de 3D show van It's tough to be a Bug gaan kijken. Viel niet in de smaak bij de kleine kinderen. Redelijk eng, op bepaald moment hangen er spinnen boven je hoofd! Was leuk effect voor ons en grappige show. 



Helaas kreeg ik nog eens migraine en zijn we om 16u vertrokken van het park. Meteen pilletje moeten nemen en in slaap gevallen. Nu ben ik al beter. Morgen laatste pretpark, Seaworld!

3 opmerkingen:

  1. Jammer van de Migraine, toch een leuke dag zo te lezen...
    Heel veel plezier morgen in Seaworld!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Dinoland klinkt fantastisch. Hopelijk heb je vele foto's genomen en gefilmd!

    Van Expedition Everest: klinkt heftig, zeker dat achteruit naar beneden gaan >_< niets voor mij alleszins! Maar is wel mooi van decor!

    Kali River Rapids dacht ik dat het leuk ging zijn, maar dan gehoord dat er niets speciaal aan is??

    Nu al die dieren zijn er zo fantastisch uit, prachtige foto's er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Melanie,

    Kali river Rapids stelde idd niet veel voor. Slechts 1 val, niets te zien en megakort. De efteling was zelfs beter! Hier lopen nu twee kleine katjes!! Kwil ze mee nemen hé!

    Groeten Jessica

    BeantwoordenVerwijderen