Pagina's

woensdag 16 november 2011

Wat een hitte

Gisteren zijn Tom en ik naar het strand gegaan van Fort Lauderdale. We gaan te voet en ik neem wat foto's. Het is zo warm buiten!



Het is een smal strandje, maar kilometers lang. De oceaan komt heel dicht, wat een mooie afkoeling geeft. We halen een temperatuur van 30°C! We nemen wat foto's.





Er zijn ook een aantal boten.





Baywatch mag ook niet ontbreken!




Zelf ben ik met mijn voetjes in het water geweest en schelpen gaan zoeken. Het water gaat direct diep en wat een golven.

S'avonds zijn we nog naar de cinema gegaan. Slechts 5 minuten van onze villa hebben we een cinema, de AMC. Wat een leuke cinema. We kiezen voor de film Immortals in 3D en betalen $ 21. De film vond ik super! Het volk in de zaal houdt ook meer rekening met het zicht van anderen. In BelgiĆ« kijken ze daar totaal niet naar. Ik ga zeker de cinema hier missen! Bij de film kochten we een large popcorn en large cola. De zak popcorn is niet leeg geraakt, maar was heel lekker.

Nog foto van ons zwembad. Poolguy niet gezien en zal niet in het zwembad kunnen gaan. De bodem ligt echt vuil, zwarte vuiligheid en beestjes. Nog geen reactie van de eigenaar!



Vandaag gaan we eens naar de Mall en hopelijk naar Olive Garden gaan eten. Bye!

1 opmerking: