Pagina's

woensdag 9 november 2011

Diertjes en rollercoasters

Nogmaals bedankt voor alle reacties! Vele groetjes terug!

Vandaag zijn we naar Bush Gardens gegaan. Het park ging pas open om 10u, we moesten niet vroeg opstaan. We stonden op de eerste parking en er was echt niet veel volk. In Bush Gardens hebben ze een nieuwe attractie, de Cheetah Hunt.



We zien enkele Cheetah's.




Blijkt de rollercoaster defect te zijn. Verdorie, we lopen verder in het gedeelte met de dieren. Ik neem verder foto's.





Ondertussen gaan Tom en David naar de Montu. Rollercoasters met loopings zit er vandaag niet in voor mij. Voel mij redelijk koortsig. Het is 27°C en ik zweet de koorts er wel uit.
We gaan naar Gwazi, een houten rollercoaster. Weer geen volk en stappen meteen in de coaster. Je mag niets in de coasters meenemen en je moet betalen voor de lockers. We gaan in twee groepjes, er is toch geen wachttijd.



Verder in het park, komen we nog enkele dieren tegen. We nemen een aantal foto's.





De sheriff is ook van de partij.



Tom en David gaan nog in de Sheikra.



We besluiten om een hotdog te eten. Na onze middagmaal gaan de mannen in de Tidal Wave. Een splash en ze zijn behoorlijk nat. Ik ga er niet in want wil niet zieker worden.



Ze gaan nog in de Stanley Falls Flume of de boomstammetjes.


Met Tom en Wim ga ik in het treintje om foto's te maken van de dieren.




De mannen hadden nog wat afkoeling nodig en gingen in de Congo River Rapids. Al vlug heb ik drie dweilen bij mij. Zelfs de sheriff hadden ze te pakken!!



We komen nog een paar mooie dieren tegen en ik leg deze vast op foto.






In het park kan je ook een Skyride doen, is eigenlijk een kabellift om van het ene naar het andere punt te liften. Met de kabellift komen we weer aan de Cheetah Hunt. Hij werkt weer! Wou deze toch graag doen en de wachttijd was maar 20 minuten. Was echt een superride! Gelukkig dat hij nog gewerkt heeft. Bush Gardens is wel eens leuk, maar geef mij maar een Disney Park.

We slenteren nog wat door het park en vertrekken tegen 17.25u om naar HOOTERS te gaan. We arriveren in Hooters om 18.15u. Tom eet een salade en ik een hamburger met Swiss Mushrooms. Hmmm lekker.




Onze serveerster was toch niet zo vriendelijk. We hebben redelijk wat afgelachen. Tom en David proeven van de bieren. De mexicaanse vinden ze de beste. Ik koop nog een t-shirt van Hooters. De small is nog altijd groot, zal nog mogen krimpen. De mannen gaan nog op foto met een Hooter girl. Zie Wim toch glunderen ;)



Morgen gaan we shoppen en nog eventjes naar Magic Kingdom. Doei!

3 opmerkingen:

  1. Ik blijf Bush Gardens een heerlijk park vinden, zeker de fotomomenten van de dieren maken het kijken en rondlopen in Bush bijzonder.... hetzelfde heb ik met Seaworld en Animal Kingdom.. blijft leuk.

    Ik vind Disney's andere parken ook heel erg leuk hoor ;-)

    Nog heel veel fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dag in Bush Gardens zeg!!

    Van harte proficiat met jullie verloving!!!!!! Wat een goede timing van je mannetje, na zo'n romantische dag met de dolfijnen! (Ik lag een beetje achter met lezen, vandaar de late reactie...maar niet minder gemeend!)

    Have Fun!!

    Groetjes van Aggie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou enorm van de foto's die je genomen hebt in Busch gardens! Zo'n mooie dieren zeg x_x ik zou ze allemaal willen houden in men huis!

    Al die rollercoasters zien er veel te heftig uit! Ik ben enorm verrast dat Tom op de Sheikra durfde!

    BeantwoordenVerwijderen