Pagina's

woensdag 2 november 2011

Lights ... Camera ... Action

Vandaag was eindelijk ons eerste pretpark, namelijk Hollywood Studios! Om 4.30u kwam ik wakker, hmm toch nog wat slapen. 6.30u opgestaan, douche nemen en op gemakje ontbeten. Rond 8.10u vertrokken we en slechts half uurtje later waren we op onze bestemming.

We zijn direct doorgelopen naar de TOY STORY MANIA om een Fastpass te gaan halen. Er was al een wachtrij van 35 min. Onze eerste attractie was The Tower of Terror. Hier konden we gewoon doorlopen. Deze ride was super!! Nog beter dan in Parijs en hebben we ook twee keer gedaan. Rock 'N Roller Coaster lag naast deze attractie en was dus een logische keuze om de adrenaline hoog te houden. We liepen weer gewoon door.



Nu konden we uitblazen met een live show van The Little Mermaid. De camera kwam al goed van pas en zal zeker door onze familie gesmaakt worden. Na deze prachtige show konden we gebruik maken van onze Fastpass voor Toy Story. Broertjes, deze is echt super!! Logisch dat we hem later op de dag nog eens gedaan hebben. Je moest een bril dragen voor 4D-effecten bij het neerknallen van de punten.

The Backlot Tour lag verder op onze bestemming. In het begin is deze attractie ook heel anders dan in Parijs. De jongens gingen nog in Star Tours, zodat we om 12.45u naar The Indiana Jones Stunt Show konden kijken. Heel grappige en leuke show.




We konden niet genoeg krijgen van de shows en gingen naar Beauty and the Beast gaan zien. De show begon om 14u, we waren een half uur op voorhand aanwezig. Mijn filmman heeft alles gefilmd en ondertussen nam ik nog enkele foto's van deze prachtige live show!





Nog een superleuke attractie was The Great Movie Ride! Als je fan bent van bepaalde decors uit films en films in het algemeen is this the place to be.

Als afsluiter van ons eerste pretpark zijn we naar Fantasmic gaan kijken. In deze show gebruiken ze lasers, lichtjes, vuurwerk, dansende fonteinen en speciale effecten. We waren ruim een uur op voorhand, maar het wachten was de moeite waard! Echt super, heb er geen woorden voor. Alles staat ook op film ;) Eerlijk gezegd wil ik al niet meer naar The Hollywood Studios in Parijs. Alles is hier zo anders, ruimer, mooier en ze roken niet in de wachtrijen! Degeen die zeggen dat Disney World hetzelfde is als in Parijs zitten er dik naast.

Mijn vriend heeft nog een mooie t-shirt van The Tower of Terror gekocht voor 16 $. Zelf nog niets gekocht, maar zal morgen het grote geld naar boven halen in Island of Adventure!

4 opmerkingen:

  1. Leuk zoveel enthousiasme te lezen !!!
    Alvast heeeeel veel plezier in de Islands of Adventure.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zitten al goed in het ritme. Wat een ontzettend leuke dag in Hollywood studios hebben jullie gehad, lekker veel gedaan.
    Heel veel plezier in Islands of Adventure.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word toch zo jaloers als ik dit allemaal lees!

    Hadden ze geen grote maten (3xl?) in die Tower of terror t-shirts, want zo één wil ik ook wel! Alhoewel ik bijna een hartaanval kreeg op die in Parijs. Is hij nog intenser daar in de VS??

    Nu, ik kan niet wachten tot ik de video's zie van die shows!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WDW is zo anders dan Parijs! Zo te lezen zijn jullie erg aan het genieten, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen